Tuesday, October 2, 2012

PERLIS :D

masjid yg sgt2 cntik di tepi pantai.......tenang hati....TQ ALLAH :D





Hehe…..da lama dah pi perlis tapi bru na update….maklumla kos dentistry nie busy sket….tiap2 ari ader assignment tp xpe….tu tugas kita sbgai student….am I rite?
sweet memory in the train 12 hours :P

cancer cell getting bigger...
Erm……mula2 dlm prancngan nak pi knduri ustaz tapi bila kwn kata mak die nak wat MRI so rasa na pi melawat mak dia sekurang2 nyer kita dpt muhasabah n bersyukur dgn nikmat yg ALLAH beri…..sambil dpt kasi semangat kat mak dia….coz mak dia mcm mak kita jga……Mak dia ader sakit saraf…

Spanjang saya kat sana saya rasa terharu tgok family kwn saya nie coz ayah die seorg suami yg bgus n sgt menghargai isteri…even isteri sakit pak cik ttp berada dkt sisi isteri…..Nak tahu x?? tula ciri2 suami yg bgus coz wk2 isteri kita shat dier sama2 dgn kita saat susah senang.. jatuh bangun kita…isteri kita mengandung n melahirkan….inilah saat suami nak menghargai pengorbanan istri sama jga dgn anak2…n semagat mak dier sgt2 KUAT......

hehe....mati enjin... :P
Disebabkan x penah pi perlis n this is my first time so kwn saya bwa saya jln2 keliling perlis….serius best sgt2….thanx SHIMA,syg kat kau….dier bwk kete manual tue….hehe…smpai mati2 enjin…sweet memory….:D

Tapi, Shima kuatkan smagat oke….??ALLAH uji kita coz Dia tahu kita mampu….bnykkan berdoa…ingt setiap ujian tu ader hikmah yg terselindung….yakin pada ALLAH…kita ade 5 tahun nak belajar…n saya ykin saat kita dpt pegang segulung ijazah n dpt tgok mak n ayah tersenyum…saat tu rasa satu kelegaan :D( YA ALLAH,permudahkan urusan pembelajaran kami…..)

No comments:

Post a Comment